maandag 7 januari 2013

Dag 187 Jurk aan

   Vandaag begon het 'gewone' leven weer, na twee weken met zijn vieren thuis was de vakantie -helaas- weer voorbij. Ik zat daarom al op tijd met Sam beneden om hem zijn fles te geven, toen ik Daniël hoorde huilen. Die was voor zijn doen ook ineens vroeg wakker. Papa was zich aan het aankleden en die bracht Daniël beneden. "Jurk aan, jurk aan!" zei Daniël steeds. Ik zag aan papa's gezicht dat hij iets dacht van: "Oh nee toch he?"
   Ik legde Daniël uit dat ik geen jurk voor hem heb. Dat hij een jongetje is en dat jongens meestal geen jurken dragen. Dat jurken eigenlijk meer voor meisjes zijn. Toen kwam de aap uit de mouw. "V. heeft ook een jurk." Daniël wilde dus een jurk aan omdat zijn vriendinnetje op het dagverblijf ook een jurk heeft!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten